Szanowni Państwo,

Realne zagrożenie koronawirusem sprawia, że wszyscy musimy zachować wyjątkowe środki bezpieczeństwa, które uchronią nas od zakażenia. Zespół logistyki RUCH S.A. oraz Paczki w RUCH-u opracował kilka ważnych porad, które ułatwią Państwu realizację sprzedaży za pośrednictwem Państwa sklepów e-commerce oraz dadzą pewność, że proces zakupów – w tym przede wszystkim transportu – jest możliwie jak najbardziej bezpieczny dla Państwa klientów oraz pracowników przygotowujących towar do wysyłki.

  • Sugeruj klientom płatność on-line za zakupy

To rozwiązanie rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia. W komunikatach kierowanych do klientów przez Paczkę w RUCH-u również zalecamy płatność on-line za zakupy w e-sklepach. Metoda ta minimalizuje ryzyko przenoszenia wirusów na banknotach.

  • Kiedy klient odbiera przesyłkę z metodą płatności „za pobraniem” w punkcie odbioru sugeruj płatność kartą lub telefonem

W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej (w zależności od możliwości w danym e-sklepie) rekomendujemy płatność bezgotówkową w punkcie odbioru. To rozwiązanie rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia.

  • Koronawirus a czas dostawy przesyłki

W badaniach nad utrzymywaniem się koronawirusa na listach i paczkach powtarzają się informacje o tym, że wirus może przetrwać na takich przedmiotach do 24 h. Warto więc – chcąc zminimalizować ryzyko zakażenia – preferować taką opcję dostawy, która gwarantuje obsługę w czasie dłuższym niż 24 h. Paczka w RUCH-u z racji modelu dystrybucji niweluje ryzyko przenoszenia wirusa na obsługiwanej paczce.

  • Wszystkich pracowników Centrów Logistycznych oraz kierowców wyposażyliśmy w rękawiczki ochronne oraz zadbaliśmy o infrastrukturę sanitarną

Wysyłając produkty Paczką w RUCH-u masz pewność, że dochowaliśmy wszelkich standardów bezpieczeństwa, a obsługujący proces logistyczny pracownicy zostali przeszkoleni z wprowadzonych zasad bezpiecznego postępowania z przesyłkami. Zaplecze sanitarne we wszystkich naszych magazynach wyposażyliśmy w środki higieniczne, sukcesywnie dostarczamy także specjalistyczne preparaty antybakteryjne.

  • Ograniczyliśmy dostęp do naszych magazynów dla ludzi spoza organizacji

To bardzo ważne, aby proces obsługi paczki był maksymalnie hermetyczny. Izolacja przeszkolonych pracowników minimalizuje ryzyko zakażenia przez osoby z zewnątrz (kurierzy zewnętrznych firm, dostawcy).

  • Zwracaj uwagę klientów na właściwe postępowanie w trakcie odbioru przesyłki

Do naszych kiosków i saloników prasowych wysłaliśmy specjalne pakiety bezpieczeństwa, wśród których znajdują się informacje dla klientów o zachowaniu bezpiecznej odległości. Dodatkowo w punktach z możliwością wejścia do środka zaznaczyliśmy specjalną taśmą bezpieczną odległość od sprzedawcy. Kioski z okienkiem stanowią dodatkową barierę, która skutecznie oddziela odbierającego paczkę od sprzedawcy. Chcąc zapewnić równe standardy bezpieczeństwa w całej sieci dystrybucji przekazaliśmy nasze zalecenia również do sieci partnerskiej Paczki w RUCH-u. Dysponujemy więc przygotowaną do bezpiecznego odbioru przesyłek siecią, w której obowiązują jednakowe standardy bezpieczeństwa.

  • Paczka w RUCH-u jedzie z prasą

Logistykę przesyłek obsługujemy wspólnie z codziennymi transportami prasy drukowanej, którą dostarczamy do blisko 18.000 lokalizacji na terenie całej Polski. Mamy świadomość, że dzięki RUCH S.A. do wielu lokalizacji w kraju dociera rzetelna informacja na temat aktualnej sytuacji zagrożenia. Podwyższone standardy bezpieczeństwa logistyki prasy oraz – co za tym idzie – Paczki w RUCH-u stanowią gwarancję sprawnej realizacji oferowanych usług, a zapewnienie bezpiecznego (dla naszych klientów i pracowników) transportu to dla nas obecnie najwyższy priorytet. To bezpieczeństwo ma też drugi wymiar – ekologiczny. Nasze transporty są w maksymalny sposób zoptymalizowane. Polecając Paczkę w RUCH-u swoim klientom masz pewność, że troszczymy się o środowisko oraz minimalizujemy ryzyko zakażenia koronawirusem na każdym etapie obsługi paczki.

Reprezentując najstarszą, polską firmę logistyczną dziękujemy za zaufanie, które przejawia się w możliwości dostawy Paczką w RUCH-u. Do każdej obsługiwanej paczki przykładamy wielką wagę. Wierzymy, że opracowane przez nasz zespół zasady okażą się pomocne w zagwarantowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa procesu logistyki.

Zespół Paczki w RUCH-u

26 sierpnia, 2021

Promocja RUCHu dla e-sklepów na start nowej usługi

PKN ORLEN rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „ORLEN paczka”, aktywnie wykorzystując potencjał spółki RUCH. Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. Jednocześnie RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, których klienci będą mogli zamawiać przesyłki i odbierać je w automatach, na stacjach ORLEN, w punktach RUCHu i w innych […]

Czytaj więcej
16 sierpnia, 2021

Nowy regulamin ORLEN Paczka

Szanowni Państwo w związku ze zmianą usługi Paczka w RUCHu w ORLEN Paczkę obowiązuje zaktualizowany Regulamin świadczenia usług pocztowych (dalej: „Regulamin”), stanowiący załącznik do wiążącej nas Umowy ramowej o świadczenie usług pocztowych (dalej: „Umowa”), który będzie obowiązywał począwszy od dnia 01.09.2021r. Pozdrawiamy Zespół ORLEN Paczka

Czytaj więcej
28 lipca, 2021

Ważna informacja o zmianach w Paczka w RUCHu

Udostępnieniu sieci nowoczesnych automatów do nadawania i odbierania paczek towarzyszy nowa jakość w standardzie usługi i zmiany w wielu obszarach: dostawa paczek już kolejnego dnia roboczego po nadaniu aplikacja mobilna dla odbiorców nowe centra logistyczne i połączenia kurierskie 5 500 punktów do końca roku w atrakcyjnych lokalizacjach, w tym 500 automatów paczkowych docelowo ponad 10 000 punktów […]

Czytaj więcej