Jak działa Paczka w RUCHu i czym zajmuje się punkt partnerski?

Zarówno przy prywatnych wysyłkach oraz zakupach w sklepie internetowym można wybrać dostawę paczki do punktu Paczka w RUCHu – dowolnego na terenie kraju. Po dotarciu paczki do punktu, odbiorca otrzymuje powiadomienie SMS, wraz z kodem odbioru. Na odbiór paczki z punktu odbiorca ma 5 dni roboczych. Przy odbiorze paczki klienci bardzo często korzystają też z innych usług oferowanych w punkcie. Zakres czynności do wykonania w związku z funkcjonowaniem punktu obejmuje więc przyjmowanie i wydawanie paczek, za co właściciel punktu otrzymuje prowizję.

Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać partnerem?

Nie ma określonych wymagań osobowym lub lokalowych. Punkt można otworzyć w mniejszej miejscowości i większym mieście. Partnerem Paczki w RUCHu może zostać każdy sklep oraz kiosk, który współpracuje z firmą RUCH S.A. w zakresie sprzedaży prasy, albo też taki, który aktualnie nie współpracuje, ale chce poszerzyć swoją ofertę.

Czy prowadzenie punktu odbioru przesyłek jest trudne?

Każdy kto zostaje partnerem Paczki w RUCHu otrzymuje szczegółową instrukcję, film instruktażowy, wsparcie Centrum Obsługi Klienta, opiekę dedykowaną, a także specjalne oznakowanie punktu – dzięki temu zarówno rozpoczęcie działalności jako partner Paczki w RUCHu oraz jej dalsze prowadzenie jest niezwykle proste.

Jak długo trwa uruchomienie punktu partnerskiego?

Wystarczy, że podpiszesz umowę, a firma RUCH S.A. zajmie się resztą. Wszystkie formalności związane z uruchomieniem punktu potrwają około 7 dni.

Jakie są koszty prowadzenia punktu Paczka w RUCHu?

Właściwie partner nie ponosi żadnych kosztów związanych z prowadzeniem punktu Paczka w RUCHu. Firma RUCH S.A. bierze na siebie wszystkie niezbędne koszty – wyposaża punkt w tablet z dedykowaną aplikacją, dzięki czemu można z łatwością realizować usługę. Poza sprzętem i oprogramowaniem, RUCH S.A. wyposaża też punkt całkowicie za darmo w promocyjne naklejki i plakaty do oznakowania miejsca.

Czy warto otworzyć punkt odbioru paczek?

Pomysł na biznes jakim jest punkt odbioru paczek niesie ze sobą wiele korzyści. Wśród nich należy wymienić m.in.:

  • dodatkowe zyski z prowadzenia działalności (wynagrodzenie za każdą nadaną i odebraną paczkę);
  • zwiększenie obrotu – pozyskiwanie nowych klientów w punkcie sprzedaży (klienci, którzy przy korzystają z usługi Paczka w RUCHu dokonują również innych zakupów);
  • bezpłatną promocję punktu – firma RUCH S.A. na swoich stronach oraz stronach współpracujących z nią e-sklepów wskaże lokalizację punktu. Dodatkowo RUCH S.A. wyposaża punkt w materiały reklamowe, dzięki czemu staje się on bardziej rozpoznawalny.

Punkt odbioru i nadawania paczek to świetny pomysł na rozwój swojego sklepu czy kiosku. Zostań partnerem Paczki w RUCHu i otwórz punkt odbioru paczek!

Jak założyć punkt odbioru paczek?

Wystarczy zadzwonić na infolinię, zapoznać się z ofertą i dopełnić formalności, które nie zajmą dużo czasu. Więcej informacji na temat usługi Paczka w RUCHu oraz korzyści wynikających ze współpracy znajduje się w sekcji oferta dla punktów partnerskich.

26 sierpnia, 2021

Promocja RUCHu dla e-sklepów na start nowej usługi

PKN ORLEN rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „ORLEN paczka”, aktywnie wykorzystując potencjał spółki RUCH. Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. Jednocześnie RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, których klienci będą mogli zamawiać przesyłki i odbierać je w automatach, na stacjach ORLEN, w punktach RUCHu i w innych […]

Czytaj więcej
16 sierpnia, 2021

Nowy regulamin ORLEN Paczka

Szanowni Państwo w związku ze zmianą usługi Paczka w RUCHu w ORLEN Paczkę obowiązuje zaktualizowany Regulamin świadczenia usług pocztowych (dalej: „Regulamin”), stanowiący załącznik do wiążącej nas Umowy ramowej o świadczenie usług pocztowych (dalej: „Umowa”), który będzie obowiązywał począwszy od dnia 01.09.2021r. Pozdrawiamy Zespół ORLEN Paczka

Czytaj więcej
28 lipca, 2021

Ważna informacja o zmianach w Paczka w RUCHu

Udostępnieniu sieci nowoczesnych automatów do nadawania i odbierania paczek towarzyszy nowa jakość w standardzie usługi i zmiany w wielu obszarach: dostawa paczek już kolejnego dnia roboczego po nadaniu aplikacja mobilna dla odbiorców nowe centra logistyczne i połączenia kurierskie 5 500 punktów do końca roku w atrakcyjnych lokalizacjach, w tym 500 automatów paczkowych docelowo ponad 10 000 punktów […]

Czytaj więcej